18.7KŞakacı Şirin Bastım! (Sonu Patlıyor) 🍄
"BUM!" 💥🍄 Şirinler köyünün en büyük trolü masamıza iniş yaptı! Ekrandan Gerçeğe atölyesinde bugün nostaljiyi 3D baskı ile birleştirdik. Bambu Lab H2C ile bastığım Şakacı Şirin, kendi hazırladığımız yüksek tempolu remix eşliğinde montajı ve katman detaylarıyla tek kelimeyle kusursuz oldu. Mavinin bu kadar "tehlikeli" görüneceğini hiç düşünmemiştim! 😎💙 👇 Sizce bir sonraki 3D baskımız köyden hangi Şirin olmalı? Güçlü Şirin mi, Gözlüklü Şirin mi? Yorumlara yazın!
© 2026 AxorCollection · Tüm hakları saklıdır