Geri
The Rock Bastım (Ama Ahtapot Çıktı!) 🤯17.4K

The Rock Bastım (Ama Ahtapot Çıktı!) 🤯

27 Nisan 2026

Ya The Rock ile ahtapot birleşseydi... 🤨🐙 İnternetin o meşhur "Rocktopus" efsanesini 'Ekrandan Gerçeğe' taşıdık! Bambu Lab H2C ile bastığım model, sadece o meşhur kaş kaldırma bakışına sahip olmakla kalmıyor, aynı zamanda kollarıyla tam bir ASMR tatmini yaşatıyor. 💜 👇 Gelin biraz saçmalayalım: Sizce bir sonraki 3D baskı hangi ünlüyle neyin birleşimi olmalı? En komik fikri bir sonraki videoda basıyorum! Yorumlara çökün!

YouTube'da izleInstagram'da görBambu Lab Ayarları
© 2026 AxorCollection · Tüm hakları saklıdır