Geri
"Manuel vitesin yeri bende her zaman ayrıdır" diyen araba sevdalıları, toplanın! 🏎️32.3K

"Manuel vitesin yeri bende her zaman ayrıdır" diyen araba sevdalıları, toplanın! 🏎️

11 Mayıs 2026

Axor Collection'da bugün masanızdan ayıramayacağınız, stres atmaya birebir o meşhur "Gearbox (Şanzıman) Fidget" modelini 3D yazıcımızla bastık. 🦾 Vites yollarının netliği ve o geçişlerdeki mekanik "tık" hissi o kadar tatmin edici ki, insan kendini kırmızı ışıkta kalkışa hazırlanıyor gibi hissediyor! 🚦🤤 👇 Peki sen hangi taraftasın? Rahatlık deyip otomatik vites mi, yoksa kontrol bende olsun deyip manuel mi? Otomobil tutkunu o arkadaşına bu videoyu göndermeyi unutma! 🚀

YouTube'da izleInstagram'da görBambu Lab AyarlarıEklenecek
© 2026 AxorCollection · Tüm hakları saklıdır